Reklama z motywem tattoo
Tatuaże dźwignią handlu? Oto jak fajnie można wykorzystać motyw związany z tatuażami w reklamie swoich usług – zupełnie niezwiązanych ze studiem tatuażu, czy ozdabianiem ciała, kosmetyką lub wizażem.
Marynarz spaceruje ulicami Hongkongu i postanawia ozdobić swoje ciało tatuażem. Wybór padł na serce, ale zbieg okoliczności naprowadził tatuatora na inną myśl…
Tło reklamowe
Pierwsza scena została nakręcona w Hong Kongu, a druga w studiu w Holandii. Chiński aktor grający główną rolę artysty tatuażu zyskał międzynarodową sławę na początku lat 60. ubiegłego wieku dzięki roli przeciwnika Seana Connery’ego w filmie o Jamesie Bondzie „Goldfinger”. Po raz pierwszy w filmie wykorzystano telefon i numer telefonu. Film, który ukazał się w 1993 roku, spotkał się z szerokim odzewem nie tylko w Holandii, ale i na całym świecie. Film zdobył wiele nagród w różnych kategoriach na całym świecie.
Commercial Tattoo (1993) – Wystarczy zadzwonić do Apeldoorn – Centraal Beheer
Like it?
No świetne. Notatka na skórze :)
Normalnie mi się spodobało :D