Tatuaże i fizyczne okaleczanie się należą do najstarszych form osobistej ekspresji i ukazywania tożsamości. Wiele subkultur wykorzystuje tatuaże jako formę reprezentacji siebie. Tatuaż to wizualny język komunikacji osobowości i stanu. Zobaczcie, jak tatuaże stały się przedmiotem zainteresowania tak dużego koncernu jakim jest Philips. Oto filmik, który subtelnie prowadzi widza poprzez emocjonalne i estetyczne transformacje pomiędzy dwoma kochankami.
Przetłumaczony tekst:
„Designerski Test Philipsa, ukazuje ludzkie ciało jako platformę na której elektronika współgra ze skóra.
Elektroniczny tatuaż, pobudzany przez dotyk i kierowany przez pożądanie przemierza krajobrazy ciała.”
Czy znacie jakieś inny przykłady filmów lub reklam, gdzie duże, znane koncerny wykorzystywały tatuaże, piercing lub inne modyfikacje ciała do celów własnych? Zapraszam do dzielenia się swoimi znaleziskami w komentarzach.
Tatuaże, które kiedyś były trudne do usunięcia, dzięki postępowi w dziedzinie medycyny estetycznej stały się…
Usuwanie tatuażu jest procesem, który wymaga nie tylko decyzji, ale również odpowiedniego przygotowania. Współczesne techniki,…
Zanim otworzysz własne studio tatuażu, musisz upewnić się, że masz odpowiednie wyposażenie. Sprzęt jest kluczowym…