Ballantine’s: Human API

Plan B to postrzeganie świata w wyjątkowy sposób – Twój własny! Twoja pewność siebie, twój styl i wrodzona unikalna osobowość. Celebruj ducha kreatywności i używaj go, aby pozytywnie wkręcić ludzi dookoła Ciebie. To Plan B – plan Ballantine’s. Nie jest dla wszystkich, ale Ty przecież nie jesteś jak wszyscy, prawda? Jaki jest Twój plan, żeby zrobić wrażenie? To opis nowej kampanii marki Ballantine’s.

Streaming Tank, światowy lider w przesyłaniu wideo na żywo, został poproszony przez agencję Work Club o przygotowanie live streamów w połączeniu z kampanią Plan B. Cała koncepcja opiera się na widzach, którzy oglądają świat oczami artysty tatuatora. Kampania to seria trzech filmów. Do pierwszego wideo, które możecie obejrzeć poniżej został wybrany Karl, tatuażysta z Paryża. Widz może zobaczyć artystę przy pracy, mając jednocześnie możliwość porozmawiania z Karlem.

Jak to jest zrobione?
Streaming Tank umieściła na głowie artysty bezprzewodową kamerę, tak aby nagrywała dokładnie to, co ten widzi. Druga kamera obsługiwana przez operatora została umieszczona za artystą w celu nagrywania ciekawych ujęć (shotów) i przybliżeń. Obrazy z obu kamer był przesyłane na urządzenie zwane vision mixerem, następnie w czasie rzeczywistym obraz kodowano do formatu flash i odtwarzano na stronie Ballantine’s na Facebooku. Odtwarzacz transmitujący stream wyposażono w funkcję głosowania i przesyłania wiadomości bezpośrednio do artysty, tak aby mógł czytać sugestie widzów, np. te dotyczące kolorów tatuażu.

Rezultat?
Skuteczna kampania na żywo oraz impuls dla innych do rozpoczęcie wielu innych podobnych kampanii do kampanii Ballantine’s.

Wpis zaktualizujemy w najbliższym czasie, dodając w nim 2 pozostałe wideo.

Co sądzicie o kampanii Ballantine’s? Podoba Wam się?

Oceń: 3.4/5 z 5 ocen
Udostępnij:

Może Ci się również spodoba

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze